MANİSA İL TEMSİLCİLİĞİ SEMİNER DUYURUSU
İzmir Şubesi
Yayına Giriş Tarihi
22 Şubat 2010
![](https://mmo.org.tr/sites/default/files/default_images/mmoempty.gif)
Seminer Konusu: KAİZEN (SÜREKLİ İYİLEŞTİRME)
Konuşmacı: Kenan ELNAHİ (Kaldem Danışmanlık)
Tarih: 25 Şubat 2010 Perşembe
Saat: 14.00 - 17:00
Yer: Manisa Organize Sanayi Bölgesi, Konferans Salonu
Seminer İçeriği:
AMAÇ
- Kaizen, Japonca'da Kai: Değişim, Zen: İyi, sözcüklerinin birleşmesi ile "Devamlı ve emin adımlarla sürekli iyileştirme" anlamına gelen bir felsefeyi ifade eder.
- Kaizen anlayışına göre tüm ürün, hizmet ve süreçler, önemli yatırımlara gerek kalmadan her zaman iyileştirilebilir.
- Seminerin amacı; Toplam Kalite Yönetimin en temel faaliyeti olan, süreçler üzerinde odaklanan ve sürekli iyileştirmeyi amaçlayan bu Japon felsefesinin açıklanmasıdır.
İÇERİK
- Tanım
- Kaizen prensipleri
- Kaizen türleri
- Süreç yönetimi ve iyileştirme
- Kademeli iyileştirme
- Tek adımla iyileştirme
Bilgi ve Katılım için: (0 236 444 8 666)
Katılım, ücretsizdir.