II. MARKA, KALİTE VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU PROGRAMI

×

Hata mesajı

  • Notice: _bootstrap_glyphicons() (/srv/www/html/sites/all/themes/bootstrap/includes/common.inc dosyasının 771 satırı) içinde Undefined index: 3.0.
  • Warning: _bootstrap_glyphicons() (/srv/www/html/sites/all/themes/bootstrap/includes/common.inc dosyasının 777 satırı) içinde array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given.
  • Warning: _bootstrap_glyphicons() (/srv/www/html/sites/all/themes/bootstrap/includes/common.inc dosyasının 781 satırı) içinde array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given.
  • Warning: _bootstrap_glyphicons() (/srv/www/html/sites/all/themes/bootstrap/includes/common.inc dosyasının 841 satırı) içinde array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given.
  • Warning: _bootstrap_icon() (/srv/www/html/sites/all/themes/bootstrap/includes/common.inc dosyasının 875 satırı) içinde in_array() expects parameter 2 to be array, null given.
  • Warning: _bootstrap_icon() (/srv/www/html/sites/all/themes/bootstrap/includes/common.inc dosyasının 875 satırı) içinde in_array() expects parameter 2 to be array, null given.
Gaziantep Şubesi

Yayına Giriş Tarihi

15 Mayıs 2008

 II. Marka, Kalite ve Teknoloji Sempozyumu 18-19 Mayıs 2007 tarihinde Gaziantep Ticaret Odası Konferans Salonunda yapılacaktır.

 II. Marka, Kalite ve Teknoloji Sempozyumu 18-19 Mayıs 2007 tarihinde Gaziantep Ticaret Odası Konferans Salonunda yapılacaktır.

Programı aşağıdadır.

 
18 MAYIS 2007 : 1 GÜN
08.30 - 09.30 :    KAYIT
09.30 - 10.30 :    AÇILIŞ KONUŞMALARI
10.30 - 12.30 :    PANEL 1             ;         ÜLKEMİZDE Kİ MARKALAŞMA, KALİTE ve TEKNOLOJİ GELİŞTİRME SÜREÇLERİ ve ÖNÜNDEKİ ENGELLER                         Panel Yöneticisi            ;                                              Ali PERİ    MMO Gaziantep Şube Başkanı                         Panelistler          ;         Ali Ekber ÇAKAR                    MMO Genel Sekreteri                                                              Prof. Dr. Erhan EKİNCİ            Gaziantep Üniversitesi Rektörü                                                              Prof. Dr. Kadri YAMAÇ            Gazi Üniversitesi Rektörü                                                              İsmail ÇOBAN                         Gaziantep Sanayi Odası                                                              Mustafa DALKIRAN                 Türk Patent Enstitüsü
12.30 - 13.30 :    ÖĞLE ARASI ( Yemek )
13.30 - 15.00 :    1. OTURUM         ;         KOBİLER ve MARKATEK                         Oturum Başkanı ;         Tahsin AKBABA                      MMO Genel Merkez Yönetim Kurulu Üyesi·          KOBİ'LERDE TEKNOLOJİK KALİTEYE YATIRIM ve SONUÇLARI      Yrd. Doç. Dr. Mustafa NURSOY           Abant İzzet Baysal ÜniversitesiÖğr. Gör. İbrahim KARAGÖZ               Abant İzzet Baysal Üniversitesi·          KOBİ'LERDE MARKA DEĞERİNİN FİRMA DEĞERİNE ETKİSİ GAZİANTEP SANAYİ İŞLETMELERİNDE UYGULAMAYrd. Doç. Dr. Mehmet CİVAN              Gaziantep ÜniversitesiArş. Gör. Ş. Gül KÖTÜOĞLU              Gaziantep Üniversitesi·          SAKARYA BÖLGESİNDE KOBİ'LERİN MARKA, KALİTE VE KURUMSALLAŞMA STRATEJİLERİNİN ANALİZİ Prof. Dr. Harun TAŞKIN                       Sakarya Üniversitesi Doç. Dr. Cemalettin KUBAT                                 Sakarya Üniversitesi Öğr. Gör. Erkal ETÇİOĞLU                                 Sakarya Üniversitesi·          KOBİ'LER İÇİN MARKA GELİŞTİRME MODEL ÖNERİSİYrd. Doç. Dr. Dilber ULAŞ                   Ankara Üniversitesi·          KÜÇÜK VE ORTA BOY İŞLETMELERDE (KOBİ) REKABET GÜCÜ SAĞLAMADA TEKNOPARKLARIN ROLÜ VE BİR AMPRİK ÇALIŞMAProf. Dr. Adem ÇABUK                       Uludağ ÜniversitesiÖğr. Gör. Suat KARA                         Balıkesir Üniversitesi
15.00 - 15.15 :    ARA ( Çay - Kahve )
15.15 - 16.45 :    2. OTURUM         ;         BÖLGESEL KALKINMA, REKABET ve MARKATEK                         Oturum Başkanı ;         Doç. Dr. Türkay DERELİ           MMO Gaziantep Şube Yönetim Kurulu Üyesi·          AVRUPA BİRLİĞİ SÜRECİNDE UYGULANAN REKABET POLİTİKALARININ FİRMALARIN REKABET GÜCÜNE ETKİSİ: ÖRNEK BİR UYGULAMAYrd. Doç. Dr. H. Ali ATA                      Gaziantep ÜniversitesiArş. Gör. Mustafa UĞURLU                                Gaziantep ÜniversitesiM. Cengiz ARSLAN                           Gaziantep Üniversitesi·          SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABET İÇİN ORGANİZASYONEL BİLGİNİN YÖNETİMİ: AKSA UYGULAMASISibel BEKLER                                   AKSA Akrilik Kimya Sanayi A.Ş.Doç. Dr. Gülçin BÜYÜKÖZKAN           Galatasaray ÜniversitesiHatice BAYÇORA SÖZER                   AKSA Akrilik Kimya Sanayi A.Ş. ·          BÖLGESEL KALKINMADA BİR KATMA DEĞER ARACI OLARAK MARKALAŞMA: MALATYA ve KAYISI ÖRNEĞİYrd. Doç. Dr. Levent GÖKDEMİR         İnönü ÜniversitesiArş. Gör. Ahmet UĞUR                      İnönü Üniversitesi·          DOĞU MARMARA BÖLGESİ SEKTÖREL GELİŞTİRME PROJESİ (DOGEP) İLE DOĞU MARMARA BÖLGESİNDE YEREL KALKINMANIN ARAŞTIRILMASIÖğr. Gör Hidayettin ŞİMŞEK                Kocaeli Üniversitesi Yrd. Doç. Dr. Yasin KİŞİOĞLU             Kocaeli Üniversitesi Arş. Gör. Arif ÖZKAN                         Kocaeli Üniversitesi ·          REKABETTE MARKA OLUŞTURMA/MARKALAŞMA, KALİTE İLE İLİŞKİSİ VE TÜRKİYE AÇISINDAN ÖNEMİ Dr. Kasım BAYNAL                            Kocaeli ÜniversitesiDr. Semra BORAN                             Sakarya Üniversitesi
16.45 - 17.00 :    ARA ( Çay - Kahve )
17.00 - 18.30 :    3. OTURUM           ;        ÇEVRE, SOSYAL SORUMLULUK ve TEKNOLOJİ                         Oturum Başkanı   ;        Doç. Dr. Adil BAYKASOĞLU    MARKATEK Düzenleme Kurulu Üyesi         SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK İÇİN TASARIM        Doç. Dr. Gülçin BÜYÜKÖZKAN           Galatasaray Üniversitesi        Yrd. Doç. Dr. Orhan FEYZİOĞLU         Galatasaray Üniversitesi        TEKNOLOJİ YÖNETİMİ VE ÇEVRE        Yrd. Doç. Dr. Hüseyin ERKUL             İnönü Üniversitesi        SA 8000 SOSYAL SORUMLULUK STANDARDI        Ramazan USTA                                                Türk Standartları Enstitüsü/İzmir         MARKA VE KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK İLİŞKİSİ        Prof. Dr. Günal ÖNCE                        Dokuz Eylül Üniversitesi         Yrd. Doç. Dr. Mehmet MARANGOZ      Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi        Yaşar ÖZGÜR                                   Dokuz Eylül Üniversitesi        GELİŞEN TEKNOLOJİNİN BİREY ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ        Yrd. Doç. Dr. Aydın USTA                   İnönü Üniversitesi
18.30 - 19.30 :      SERBEST ZAMAN
19.30 - 21.30 :      AÇILIŞ KOKTEYLİ 19 MAYIS 2007: 2. GÜN
09.00 - 10.30 :     4. OTURUM         ;         MARKA ve MARKALAŞMA SÜREÇLERİ                         Oturum Başkanı ;         Cumhur PEKDEMİR  MMO Edirne Şube Başkanı·          HAZIR GİYİM ÜRÜN ETİKETLERİNİN MARKALAŞMA SÜRECİNE ETKİSİ        Yrd. Doç. Dr. Mehmet TOPALBEKİROĞLU Gaziantep Üniversitesi         Arş. Gör. Züleyha DEĞİRMENCİ         Gaziantep Üniversitesi        Arş. Gör. H. Kübra KAYNAK               Gaziantep Üniversitesi·          MARKA STRATEJİSİNİN OLUŞTURULMASINDA TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİNİN ETKİSİ        Yrd. Doç. Dr. Berrin DENİZHAN           Sakarya Üniversitesi·          İŞLETMELERDE "MARKALAŞMA VE FİYAT HAKİMİYETİ" ETKİLEŞİMİ        Yrd. Doç. Dr. Turan PEKMEZCİ          Gaziantep Üniversitesi        Arş. Gör. Cemalettin DEMİRELİ           Gaziantep Üniversitesi·          ORTAK MARKA KAVRAMI ve TÜRKİYE UYGULAMASI        Yrd. Doç. Dr. İbrahim ARSLAN           Selçuk Üniversitesi·          MARKA İMAJI YARATMADA İÇ ve DIŞ PAYDAŞLARIN (SHAREHOLDER) ÖNEMİ
        Yrd. Doç. Dr. Ferit KÜÇÜK                 Harran Üniversitesi     
10.30 - 10.45 :    ARA ( Çay - Kahve )
10.45 - 12.45 :    PANEL 2               ;         İNOVASYON ve AR-GE YÖNETİMİ                         Panel Yöneticisi    ;       Ali Ekber ÇAKAR                      MMO Genel Sekreteri                         Panelistler            ;        Melih ŞAHİN                             Makina Mühendisleri Odası                                                              Prof. Dr. Serpil EROL                               Gazi Üniversitesi                                                               Prof. Dr. Gündüz ULUSOY        Sabancı Üniversitesi                                                              Arife YILMAZ                            Türk Patent Enstitüsü                                                              Semih TILFARLIOĞLU              Sanayici
12.45 - 13.45 :    ÖĞLE ARASI ( Yemek )
13.45 - 15.15 :    5. OTURUM           ;        BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ve MARKATEK                         Oturum Başkanı   ;        Başar KÜÇÜKPARMAK            MMO Gaziantep Şube Saymanı·          MARKA DEĞERİNİ ARTIRMADA INTERNET VE WEB TEKNOLOJİLERİNİN KULLANIMI: ELEKTRİK - ELEKTRONİK SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMAYrd. Doç. Dr. Zümrüt (ECEVİT) SATI    Celal Bayar ÜniversitesiArş. Gör. B.Türker PALAMUTÇUOĞLU                Celal Bayar Üniversitesi·          ELEKTRONİK POSTA ile GELEN BİLGİLERİN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA KARARINA ETKİSİProf. Dr. Rıdvan KARALAR                                 Anadolu ÜniversitesiYrd. Doç. Dr. Gülfidan BARIŞ               Anadolu ÜniversitesiArş. Gör. Elif EROĞLU                       Anadolu Üniversitesi·          MARKALAŞMA SÜRECİNDE BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ: MARKALAŞMA SÜRECİNDE TURKCELL'İN WEB KULLANIMIDoç. Dr. Z. Beril AKINCI VURAL          Ege Üniversitesi Ebru AKÖZEK GÖKALİLER                 Ege Üniversitesi ·          İNOVASYON ve BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİArş. Gör. Ayten YILMAZ YALÇINER     Sakarya Üniversitesi·          KÜRESELLEŞME SÜRECİNDE MAKRO, MEZO ve MİKRO DÜZEYLERDE CRM - ENTELEKTÜEL SERMAYE ETKİLEŞİMİDoç. Dr. Adem ÖĞÜT                        Selçuk Üniversitesi Öğr. Gör. Yunus Emre ÖZTÜRK          Selçuk Üniversitesi
15.15 - 15.30 :    ARA ( Çay - Kahve )
15.30 - 17.00 :    6. OTURUM         ;         YENİLİKÇİLİK ve MARKATEK                         Oturum Başkanı ;         Orhan Tevfik OKUDUCU           MMO Gaziantep Şube Sekreteri                ·          YENİLİKÇİLİK YENİ BİR ŞEY DEĞİLDİRO. İlter AKINOĞLU                             TPAO / Ankara·          YARATICILIK VE YENİLİKÇİLİK İÇİN PERSONEL GÜÇLENDİRMEDr. Mustafa Fedai ÇAVUŞ                   Çukurova Üniversitesi ·          MARKANIN BİRDEN FAZLA ÜLKEDE KORUNMASI MADRİD PROTOKOLÜ ve TOPLULUK MARKASI        Arş. Gör. Armağan Ebru BOZKURT YÜKSEL Dokuz Eylül Üniversitesi·          OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE MARKALARIN PAZAR KONUMLANDIRMASINDA KULLANILAN SLOGANLARDA TEKNOLOJİK YENİLİKLERİN ETKİSİ VE SLOGAN DİLİNİN İLETİŞİM AÇISINDAN İNCELENMESİ        Yrd. Doç. Dr. Filiz Yalçın TILFARLIOĞLU Gaziantep Üniversitesi        Mak. Y. Müh. Semih TILFARLIOĞLU    Portalin A.Ş.·          TARIM MAKİNALARI İMALATINDA KALİTENİN MARKA OLUŞUMUNDA ETKİSİ        Prof. Dr. Bülent EKER                        Namık Kemal Üniversitesi        Prof. Dr. Ayşegül AKDOĞAN               Yıldız Teknik Üniversitesi
17.00 - 18.00 :    7. OTURUM         ;         DEĞERLENDİRME OTURUMU
                         Oturum Başkanı ;         Ali Ekber ÇAKAR                    MMO Genel Sekreteri